New in Golden Rose Cosmetics!

By Beauty junkie - 7.9.17

Kraj avgusta doneo je pravo iznenađenje na moj prag u vidu dva paketa Golden Rose kozmetike.
Jako volim njihove proizvode za usne i lakove za nokte, tako da sam jedva dočekala nove nijanse mat karmina i lip marker, ali u paketu je bilo brdo zanimljivih stvarčica.
Danas ću vam ih sve pobrojati i podeliti neke prve utiske. Na slikama ispod vidite šta je svi bilo u dva paketa. Hvala Danijela commerce i Golden Rosu koji su mi sve ovo poslali i omogućili da sa vama podelim na blogu.



Na prvoj slici je i prvi paket u kom se našlo mnoštvo proizvoda za usne, dve maskare, lakovi i jedna nova četkica za šminkanje. 
Posebno su me obradovale nove nijanse mat tečnih karmina, kao i mat karmini u olovci i lip marker. Sve sam ih probala i dok su nove nijanse matk karmina i krejon karmina ispunile očekivanje, posebno me je iznenadio lip marker, koji je savršen, jer se jako lako nanosi, ima precizan aplikator, mat je na usnama, ali ne suv i dosta dugo traje na njima.
Nijanse novih karmina su prelepe i pokazaću ih u sledećem postu koji će govoriti o svim novim stvarčicama za usne na okupu. Posebno mi se sviđaju nijanse mat tečnih karmina broj 25 i 26, s tim što je broj 26 malo teži za rukovanje i na mojim usnama se malo kruni, dok ostali imaju potpuno istu teksturu kao prethodni tečni mat karmini koje imam.

mat krejon karmina nijanse s leva na deno 27 i 28
mini mat karmin nijansa 10 i olovka za usne br 530
od gore nadole nijanse 25, 26 i 23


Vidite po slikama da su tu i maskare, o kojima sam već pisala i lakovi za nokte. Ovi proizvodi su  pun pogodak i zaista uživam u njihovom korišćenju. Svetlucavi lak je jedan od boljih koje imam, jer ima puno šljokica i prelepo izgleda na noktima.



U drugom paketu našli su se svi novi proizvodi koji su potpuno drugačiji i različiti. U ovom paketu našlo se još novih četkica i alata za šminkanje, novi lakovi, krejoni za konture i korekciju, CC krema i drugo. Pogledajte slike ispod na njima su skoro svi noviteti.


s leva na desno nijanse 04, 08, 14
od gore nadole 52, 02, 23
 

U ovom paketu svi poizvodi su novi i meni nepoznati izuzev četkice za zube, jer Trista proizvode sam i pre probala i odlični su, tako da ih često kupujem.
Lakovi za nokte sam odmah probala i odlični su i traju jako dugo na noktima. Dve plave nijane su po meni odlične i baš ih rado nosim, posebno svetliju. 
Novim smart lips karmini su  na testiranju i još ne mogu potpuno da saberem utiske, ali verujem da će se i oni naći u nekom novom postu. 
CC krema mi je jako zanimljiva i već sam je probala par puta, ali ne mogu u potpunosti da ocenim njen učinak, jer nemam tamne delove kože i ožiljke na licu koje bih prekrila njom.
Četkica i silikonski sunđer još čekaju svoje probanje, kao i korektori u krejonu i krejon za konturisanje.
Tu je i zanimljim ajlajner u vidu marker, koji nisam slikala jer se negde zagubio, ali sam ga pronašla. Za sada nisam sigurna da je dovoljno crn za moj ukus, ali jeste lako naneti ga i posebno je dobar ako ste početnik, jer je vrh markera  jako tanak i savitljiv.
I ya kraj proizvod za kosu koji sam već viđala, ali nisam probala - to je ovo što podseća na tamniji klasičan karmin, a u suštini je proizvod kojim se prekriva izrastak. Videćemo kako to izgleda, jer do sada nisam probala ništa slično, ali ako vi jeste, pišite mi. 

Kako vam se sviđaju novi proizvodi i šta biste prvo da vidite na blogu?
Pišite mi u komentarima.
Deo ovih proizvoda naći će se i na FB stranici u jednom novom nagrađivanju koje spremam za vas.
Do novog čitanja...
Pozdrav!
Dunja!!!

  • Share:

You Might Also Like

4 comments

  1. Obozavam Golden Rose kozmetiku i uvek se radujem koriscenju iste! Predivni paket si dobila, zaista izvrstni proizvodi, ja sam odusevljena istima! Predivna recenzija.

    I follow you. Visit me, and follow back. Hope see you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
  2. Zanimaju me Smart Lips ruzevi i marker za usne :). Uzgred, kupila sam False Lashes maskaru o kojoj si pisala, veoma sam zadovoljna, super je. Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bas mi je drago da ti se sviđa, sledi post o svim novim karminima, još ih testiram.

      Избриши