GR mat tečni karmini - nove nijanse!!!

By Beauty junkie - 12.1.17

Nova godina je tek počela, i sve nas, zaljubljenike u šminku, očekuju mnogobrojna iznenađenja poznatih kozmetičkih kuća, koja se nastavljaju i nakon prazničnog raspoloženja.
Svakako najviše bure su podigle nove nijanse tečnih mat karmina kompanije Golden Rose.
I sa razlogom...
Ovo je proizvod koji je obeležio prošlu godinu i u mom postu o najboljoj kupovini u 2016. godini odneo je pobedu i prozvan je najboljim proizvodom 2016. 
Logičan nastavak u ovoj godini je predstavljanje novih nijansi karmina, koje su mi poslate od strane Danijela commerce doo, koji su zastupnik Golden Rosa za Srbiju.
Hvala im na divnom poklonu.


Ukupno 5 karmina je stiglo na moju adresu, u poznatom crnom kartnskom pakovanju unutar kog je 5 novih nijasi koje nose brojeve od 13 do 17, i nastavak su kolekcije Longstay liquid matte lipsticks.

Unutar pakovanja su poznate tube sa samim proizvodom, koje su od tvrde plastike i sa crnim mat poklopcem u kom se nalazi aplikator.
Nove nijanse predstavljaju 3 neutrale i dve jarke boje, jedna crvena, a druga bordo.


Najviše pitanja od pristizanja novih nijanse vezano je za crvenu nijansku broj 14 i nijasu broj 15.
Golden Roze već ima dve slične nijasne, i zato ću vam ih predstaviti uporedo sa novim nijansama.

POREĐENJE NIJANSI 9 i 14:
Nijansa 14 je jedna jarko crvena nijansa, koja više ima narandastog u sebi. Neće je svi voleti, niti će odgovarati svima, u poređenju sa nijansom 9, koja je prava crvena boja, boja Holvuda i "Old school" crvenih karmina, nijansa 14 je mnogo jača, drečavija i više narandžasta, samim tim pogdonija za leto i lepo vreme, mada sam je ja baš za Božić nosila uz zelenu haljinu.
U tubama je razika primetna kada stavite jednu do druge, ali nažalost svetlost i kamera nisu uspeli da uhvate i dočaraju pravu razliku u nijansama.
Videćete ih na svočevima na ruci, a kasnije i samu nijasnu na usnama.


POREĐENJE NIJANSI 5 i 15:
Druge dve nijanse, koje su svima na osnovu prvih slika izgledale slično jesu nijasna 5 i nijansa 15.
Nijansa 15 je nova i ova dva karmina su različita u nijasni i podtonu, što je primetno i kroz pakovanje kada se stave jedan do drugog.
Nijansa 5, koja sada spada pod starije nijanse ima ljubičasti podton i jedna je od vrlo lepih i specifičnih nijasi ovih karmina, lično meni omiljena.
Nova nijansa 15 je crveno-braon podtona i možemo reči da je to prava nijansa "trule višnje", kako često čujemo u svakodnevnom govoru.
Nijasa je izuzetno lepa i laskava na usnama, i svakako je jedan od "must have" karmina u ovom zimskom periodu.


Poređenje nijasi:
s leva na desno: 14, 9, 15, 5

Kada pogledamo sve karmine moram reći da su sve nijanse izuzetno lepe i prikladne različitim tonovima kože.

Nijansa 13 je najsvetlija od svih 5 i za mene previše "nude", ali smatram da će odlično stajati osobama svetlije puti. Nijansa je potpuno neutralna, možda blago rozikasta, odično pigmentovana, kao i sve druge.

Nijanse 14 i 15 sam već predstavila. Pigmentacija je odlična kod nijanse 15, sa nijansom 14 treba "raditi", ali ništa posebno, jedan sloj je dovoljan za punu boju na usnama.

Ako do sada niste probali GR tečne mat karmine nećete ni uočiti ovo, ali ako ste zaljubljenik u njih uvidećete razlike o kojima pričam.

Nijansa 16 je moja omiljena od predstavljenih 5. Ovo je neutralna nijansa koja ima braon ton. Na usnama izgleda tamnije nego na ruci.
Jako je lepo pigmentovana i lako se nanosi samo u jednom sloju.

Nijansa 17 - neutrala nijansa, sa primesom boje kajsije, koja je na svetlosti mnogo jača nego što je na slici ispod prikazano. Mislila sam da mi nikako neće stajati, ali iznenadila sam se kako lepo može da se kombinuje i u ovo zimsko vreme i da bude akcenat celokupnom "makeup" izgledu.

Prikaz nijansi: s leva na desno 13, 14, 15, 16, 17


Kada sagledam svih 5 karmina, moram reći da sam primetila isto što i drugi, koji su pisali na ovu temu, pa vam predstavljam neke osnovne karakteristike karmina, koja sam primetila.
  • karmini su tečnnije teksture nego prethodni
  • zbog ovoga mogu da se nanose u dva sloja ako je potrebno
  • miris samih karmina je mnogo blaži, a i dalje sladunjav miris vanile
  • taminje nijase zbog tanje teksture ne nanose se jednako na usnama
  • karmini su više mat, ali ne isušuju usne
  • jako lako se nanose i dugo traju na usnama
  • ne osećate ih na usnama
  • brzo se suše
  • za skidanje sa usana potreban je uljani skidač
Ukupan utisak o ovim karminima je za 10.
Imam dosta mat karmina različitih kozmetičkih kuća, i najčešće posežem za ovim. 
Svi GR mat karmini imaju sjajnu teksturu, ne isušuju usne i nisu neprijatni na njima.
Kompanija ima mat karmine u tri oblika, i svaka ima moju preporuku. 
Kada je trajnost u pitanju od te tri varijante, najtrajniji su svakako ovi. Neće se skinuti ni nakon jela i pića. 

Evo i kako sve nijanse izgledaju na usnama. 


Toliko u ovom postu. Pišite mi svoje komentare i utiske o GR mat karminima.
Takođe pratite me na Instagramu još par dana snimam za vas mini videe sa različitim tipovima šminkanja...

Do novog čitanja...
Pozdrav!

Dunja!!!

HVALA ŠTO PRATITE BLOG!

  • Share:

You Might Also Like

10 comments

  1. Одговори
    1. Hvala. I meni se bas svidja. Danas je opet nosim. Msm da samo ove karmine i nosim.😊

      Избриши
  2. Divan post.Karmine nisam probala,ali mi se cini da su zaista lepi.ne znam uzivo,ali ovako na slikama cini mi se da su,bar meni,najlepsi 13 i 15.
    P.S.Pratim te,pa ako ti nije problem uzvrati :)

    https://suzastil.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na komentaru Suzana. Obavezno probaj ove karmine ako volis mat zavrsnicu. Uzvratila. :)

      Избриши
  3. Predivne nijanse! Najviše mi se dopadaju neutralne! Uskoro planiram da kupim jedan mat karmin od navedenih, ali ne mogu da se odlučim! :D
    Odličan post! :)♥

    https://lifella2.blogspot.com/ pratim te, ako želiš uzvrati♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jovana ako volis neutralne nijanse 13 i 16 su moja preporuka, a obavezno probaj i neku jaku boju kao sto u 5,9,15, odlicne su, cak mnogo bolje od nekih poznatih brendova koji tkd. prave mat karmine.

      Избриши
  4. da li mozda znas gde mogu da ih kupim? danas sam gledala u liliju u novom sadu i bile su samo stare nijanse, a nema ih ni na sajtu lilija...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Poslaću upit kompaniji kada će biti dostupni, ali mogu ti reći da je nekada bolje pogledati u manjim parfimerijama. Kod mene u mestu mala parfimerija ima sve novitet GR ali nema ih u Lilliju.

      Избриши
  5. u Novom Sadu u ulici Lasla Gala 10 parfimerija. Prodavacice su nevidjeno ljubazne uvek pomognu oko izbora. ima i testera.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ivana hvala sto si podelila sa nama ovo. Nadam se da ced pomoci devojkama iz N. Sada i okoline.

      Избриши