GR matte lipstic crayon

By Beauty junkie - 25.2.16

Post o meni omiljenom proizvodu, koji je uvek u mojoj torbi.

Koristim svaku priliku da nosim proizvode koje ću opisati, iako su boje poprilično jarke i smele kada je reč o svakodnevnom šminkanju. Ali zato je šminkanje zabavno, zar ne?

Kako sam naslov posta kaže pisaću o GR mat karminima u olovci. Njihova popularnost je jasna, i mnogi blogeri su o njima pisali. Toj grupi se priključujem i ja.
U poslednje vreme GR kozmetika je mnogo poboljšala svoje proizvode i zaista se jasno izdvojila cenom i kvalitetom proizvoda u Srbiji i okruženju.
Mat karmini su već bili favoriti kada je kompanija lansirala mat karmine u olovci, koji su drugačije teksture, ali istih nijansi kao standarni.



Od januara meseca ovi karmini su u mojoj torbi svakodnevno. Iako ih ne nosim na usnala stalno, ali volim da budu tu, kao podsetnik da unesem malo boje u svaku odevnu kombinaciju, ali i zato što ja često ne nosim ništa na usnama, i za mene karmin nije obavezan pri svakodnevnom šminkanju, a nekada znam i da izađem bez ičega na usnama, sem labela, ili neke druge providne mazalice.
Zašto!? Usne su m jako suve u određenim periodima, pogotovo na gornjoj usni, na samom rubu gde prestaje usna i počinju nausnce. Vrlo ih je teško hidrirati i sa tim imam večitu borbu.

Kada nosim bilo koji karmin olovka za usne je obavezne, jer ispučale usne čine da imam mnnogo linija na usnama u koje se mat karmini posebno uvlače, a ako nisu suvi onda će se razlivati van okvira usana, što je meni vro neprivlačno i na mom licu izgleda katastrofalno.

Dve nijanse GR mar karmina u olovci koje imam su 16 i 07. Jarko crvena, i tamnij pink boja, koja je na usnama takođe vrlo jarka. Iako na samom pakovanju ne možete da uočite bitnu razliku između ovih nijansi, iako se boja karmina nalazi i na kraju olovke, videćete značajnnu razliku kada prikažem svočeve na ruci.

 

Sama struktura ovih karmina je izrazito kremasta Jako lako se nanose na usne, glatki su i nisu ni malo suvi.
Ne suše se odmah u mat završnicu, već im je potrebno malo duže vremena, ali ni tada nisu lepljivi, već izuzetno prijatni sa sjajem koji je lep na usnama i ne bi smetalo ni da ostanu takvi.
Na mojim usnama završnica nikada nije potpuno mat, već pol-mat što je pozitivno, jer ruževi nisu suvi, i ne skupljaju se na usnama i ne ljuspaju se.

Postojanost im je neverovatna. Izdržaće i jelo i piće, jednu turu, a nakon toga ćete morati da ih popravljate, ali zbog samog načina aplikacije to je jako lako.

Ja zaista nemam NIJEDNU zamerku ovim karminima.
Ovo je najbolji proizvod u ovom cenovnom rangu, a komotno može da parira i drugim skupljilma mat ruževima.

Jedina mana je što nikako ne mogu da kupim sve nijanse koje želim, jer ne mogu da dođem do njih. Prodaju se za tili čas.

Evo i nijansi karmina na mojoj ruci, ali i na usnama, i intenzitet kojim se skidaju sa usana.




Ako do sada niste čuli za ove karmine zaista propuštate mnogo. Za 200 dinara nećete naći bolji proizvod, a nakon što probate ove karmine dva puta ćete razmisliti da li ćete više para dati za skuplji mat karmin.

Toliko u ovom postu. Nadam se da sam vam pokazala i prikazala zašto su ovi karmini moji favoriti.
Obavezno ih probajte i pišite mi svoje utiske.

Do novog čitanja...
Pozdrav.
Dunja!

HVALA ŠTO PRATITE MOJ BLOG!



  • Share:

You Might Also Like

6 comments

  1. Nekako sam skepticna prema Golden Rose,oni su pre bili pijacna marka a ruzevi su im se osecali kao uzeglo :-) prosto ne mogu da zamislim da su sad ok. Boje su ove prelepe.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam baš bila skeptična, ali u poslednje vreme su se mnogo poboljšali, pogotovo sa proizvodima za usne. Cena od 200din je više nego pristupačna, pa i ako ti se ne svide nije strašno.

      Избриши
  2. Prva nijansa mi se vise dopada. Gledala sam njihove lakove i one stikove za konture, ali nekako sam i ja sumnjicava..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sve znam i razumem. Probaj karmine, mislim da je to najmanje zlo. Te stikove nisam videla, pa ne mogu da sudim. Hvala za komentar i sto pratis blog.

      Избриши
  3. Анониман1. март 2016. 22:16

    Imam nijansu 12 ali, nazalost, nije mi se dopao ovaj ruz :|. Prvo, sama nijansa, kad sam je probala na ruci u radnji izgledala je neutralno, medjutim na mojim usnama je haos, drecava i odudara od mene samo tako, i drugo ta tekstura, nekako masnjikava, cudna, ne umem da objasnim, u svakom slucaju nije ostavio neki utisak na mene. Ali su mi zato GRVM ruzevi zaista odlicni. Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moje usne su dosta suve, i mozda bas zbog toga su mi ovi karmini tako dobri. Pomerajuse malo sa usana, ali uz olovku za usne sve je ok. GRVM su za mene malo suvi, jer kažem usne su mi dosta suve i sa tim se stalno borim.

      Избриши